lördag 18 februari 2012

Underbara fredag

Fredagen började bättre än jag någonsin kunnat ana!
Kan inte riktigt berätta vad det handlar om ännu, får återkomma efter helgen.
Men underbart glad blev jag i alla fall!:)

Träningspass på gymet med fokus på ben, fungerar rätt bra.
Vet att jag ska ta det lugnt men vill så gärna köra på ordentligt.
Men men, tar i lite i taget så ska det nog gå bra!

Fika med Johanna efter detta.
Har inte träffat henne sedan innan jul så det var på tiden.
Supertrevligt och hann komma ikapp livet lite!

Kvällen blev helt magisk med min käresta.
God trerättersmiddag på restaurang och sedan musikal på Operan.
West side story såg vi. Fick det i julklapp så dags att utnyttja det!
Hade hört lite dålig kritik innan men blev glatt överraskad.
Tyckte det var bra musik och bra dans.
Tragisk historia men bra musikal tycker jag!:)

Kvällen avslutades hemma i soffan med prat om livet!

Ikväll är det jobb på schemat. Inte lika kul men har ändå haft en sån fin start på helgen så det gör inget.
Hoppas på en lugn kväll bara så man kanske hinner kolla lite på melodifestivalen!

Ha en fin helg där ute!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar