onsdag 22 februari 2012

120222

Tiden går så fort!
Redan onsdag lixom!
Måndagen bestod av kvällsjobb.
Vet att jag skulle berätta en sak nu efter helgen, men jag tror jag drar lite till på det.

Ledig tisdag och hyperaktiv!
Började med tvättning och gym-pass.
En mathandling och påbörjande av bakning inför helgen.
Tanken var att jag skulle träffa Maria och äta en semla men pluggandet kallade
så vi skippade det och bokade om.
Hann med att baka två olika kakor, som blev mumsiga!:)
Fixade god middag, som jag slängde i mig på ca 2 minuter.
En kvällspromenad på 40 minuter och sedan fruktsallad till kvällsfika.
Blev lite övning av körlåtar också.
Har sisådär 20 stycken att lära mig utantill på två månader.
Men det ska jag väl klara får man hoppas!

Jobb idag och en rätt lugn och fin sådan.
Blev beordrad på ett möte som räckte till 16.00.
Sedan möta upp Maria för en sväng på gymmet.
Att jag aldrig lär mig, man ska inte träna den här tiden.
Fullt med folk på gymmet, i princip varenda maskin var upptagen och fullt på golvet vid de lösa vikterna.
Blev lite sporadiska övningar, inget pang-pass direkt.
Men som Maria sa, den bästa träningen är den som blir av!
Har i alla fall rört på mig idag!
När vi skulle hem sedan så vägrade mitt lås till skåpet att öppna sig.
Nyckeln gick att vrida om men den vägrade släppa, fick knipsa bort det.

Som tur var blev middagen god, lax, potatis, sallad och romsås.
Sedan kaffe och kaka till efterrätt.
Måste ju provsmaka och se om de får godkänt så man vågar bjuda på dem på söndag.
Det blev mycket väl godkänt så verkar lovande!

Snart sovdags så man orkar med jobb och kör imorgon!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar