torsdag 9 februari 2012

Hälsan i botten

Ungefär såhär jag känner mig

Man kan tycka att det borde finnas mycket tid att sitta framför datorn och blogga när man är hemma och sjuk.
Detta stämmer dock inte...det tar mycket tid att vara sjuk.
Måste sova i princip hela tiden.
Tar ca en timme mer än vanligt att äta då man måste andas, hosta, snyta sig och svälja mellan tuggorna.
Ingen lätt sak när det gör ont i halsen.

Nu börjar jag bli väldigt less på det här.
Hemma från jobbet i fyra dagar och visserligen lite piggare men forsatt hemsk hosta,
snuva, ont i halsen och lite svårt att andas.
Tycker det kan vara över nu.

Vill tillbaka och jobba och börja träna!
Känner att det kommer ta lång tid att komma tillbaka till träningen efter detta.
Konditionen på minus verkligen...men bara ta tag i det när jag faktiskt kan andas på riktigt.

Tur jag har min käresta hemma som tar hand om mig.
Lagar mat, diskar och fixar! Det är mycket värt!<3

Nu ska jag krya på mig ännu mer och hoppas jag är frisk till helgen då jobb väntar!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar