måndag 13 februari 2012

120213

Första träningen genomförd sedan förkylningen hittade min kropp.
Piggare än förväntat men känns ju att det var två veckor och en förkylning sedan sist.
Blev ett lugnt pass med lite lätt kondis och lite styrka för att köra igenom kroppen.
Är så peppad just nu på träningen alltså, känns bara kul och känner att det blir en bra vår.
Hängde med Maria på gymet i Frölunda då hon hade nåt pass där.

Efter träning och dusch begav vi oss hem till Maria och jag bjöds på god mat.
Färsbiffar med potatis, mumsig sallad och fetaoströra.
En härlig kväll med mycket prat, pepp och mys.
Tycker det är härligt att Maria bor här i Göteborg nu!

Ledig imorgon efter jobbarhelgen.
Har en del att fixa med imorgon, mest trevliga saker dock.
Lika bra att passa på att få så mycket som möjligt gjort samtidigt!

Har hittat en pulsklocka som jag tänkt önska mig i födelsedagspresent.
Ska titta på den imorgon och hoppas att den är så bra som jag uppfattat det.

Nu är det väl bara krypa i säng så man orkar med morgondagen.
Spännande att se om dagens träning gett energi eller tagit energi...!?

Ta hand om er där ute!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar