måndag 27 februari 2012

Födelsedag och allt runtom

Firade min födelsedag på ett ypperligt vis igår.
Trevlig stund med vänner, många skratt, fina presenter och mumsigt fika.
Efter sockerchock kunde väl kvällen inte avslutas bättre än med en pizza.
Ingen av oss orkade laga mat och det blev bara mer tid över för mys.
Kvällen spenderades i soffan med kärleken.

Veckan har bestått av bakning, körsång, jobb, träning och sömn.
Det är mycket som är igång just nu så lite förvirrad är jag nog ändå.
Men det reder upp sig mer och mer vilket känns skönt.

Njuter av livet till fullo ändå.
Känner mig lyckligt lottad med alla kära runt mig.
Blir lite sådär sentimental och lite klyschig men jag älskar verkligen livet!
Även när det är lite snurrigt och ovisst så är det lite av charmen.
Hoppas du med älskar livet och gör allt för att det ska vara underbart.
Är så glad att jag har möjligheten att göra det jag vill och utvecklas varje dag.
Tack alla som gör det möjligt!

Underbart benpass på gymmet idag!
Blev ett rätt hårt pass, äntligen kan jag faktiskt prestera lite.
Känner att jag i princip är helt återställd.

Imorgon ska Maria fixa mitt hår lite så jag slipper utväxten.
Min plan är att åka hem en sväng i april och då be min kära vän Sandra göra nåt bra.
Lite ljusare färg inför sommaren och kanske någon trevlig frisyr.
Har inte pratat med henne om det än men det ska väl lösa sig tro!

Nu är det snart sovdags så man orkar med ännu en ny härlig vecka.
Mest jobb men lite trevligheter ska väl hinnas med!
Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar