onsdag 1 februari 2012

120201

Två fullspäckade helgen är avklarade nu är det en tredje på gång.
Dopet har jag ju berättat om redan och det var en myshelg.
Förra helgen blev en festhelg.

Fredag - klinikfest med ÖNH.
Och vilken fest det blev. Tema Sagor och nästan alla var utklädda, Underbart!
Mycket bra ordnat av festfixarna måste jag säga.

Lördag - Kördag och körfest
Började kl: 10.00 med workshop och sjöng gospel.
Sedan började lite övningar inför vårkonserten.
Som tur var blev det inte så mycket mer sång där.
Innan kvällens festligheter tog jag, Louise och Matilda oss en powernap.
Vilket var oerhört behövligt.
Kvällens middag var mycket god.
Blev utdelning av års-"pinnar" så jag fick min 0-årings pinn (en g-klave med legato på) och en blomma.
Mycket sång blev det under kvällen och lagtävlingar.
Mitt lag vann såklart!:)
Det blev en rätt tidig kväll för min del, hem och vila upp sig lite.

Dagarna mellan helgerna har det mest var förberedelser och vila.

Verkar dock inte som min vila har hjälpt.
Vaknade i tisdags med grymt halsont.
Ingen feber men ont när jag sväljer och pratar.
Tur man jobbar på Öron, Näsa, Hals så duktiga doktorer kan titta lite.
Inget farligt såklart men Laryngit som jag hoppas ska gå över snart.
Skölja lite med bedövningsmunskölj, lite panodil, nässpray och massor med vatten.

Imorgon åker jag till London!
Som jag längtat!
Ska bli superkul!
Hoppas bara det här i halsen blir bättre!

Återkommer med Londonberättelse efter helgen!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar