tisdag 14 februari 2012

120214

Har hunnit med riktigt mycket idag, som planerat!
Beställde lite grejer förra veckan som kom till posten idag.
Alltid lika kul att få paket.
Två böcker blev det, en träningsdagbok som jag redan gillar starkt och
en bok för en liten kurs jag ska börja läsa snart.
I det andra paketet hittade jag ett sminkset.
Har funderat länge på att beställa det men hade lite svårt att bestämma mig.
Kände dock förra veckan när jag var hemma och sjuk att;
Jo, nu är det dags!:)
Har provat det idag men är inte så duktig på att "applicera" det ännu men man lär sig väl.
Känner mig mycket nöjd med mina inköp!

Storhandling har jag också hunnit med.
Slirade runt i modden till coop och tillbaka.
Gled in en sväng på Elgiganten och hittade min klocka som jag letat.
Den va så fin och jag är så peppad så den fick följa med hem!
Får kanske önska mig något annat i present då!:)
Har laddat den men pga. det dåliga vädret kände jag inte för ett första prov idag.
Vore dumt att halka omkull nu när jag precis har kommit ur förkylningen.

Alla Hjärtans Dag idag alltså.
Har firat lite med mumsigt fika och god och mysig middag med kärleken.
Fick ett fint kort på morgonkvisten också!<3
Tycker denna dag är lite överskattad dock, bättre att visa varje dag att man tycker om varandra!
Det gör vi i alla fall!<3

Imorgon blir det ett morgonpass på gymet, min favorittid att träna.
Sedan kvällsjobb.

Ta hand om era hjärtan där ute!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar