fredag 2 mars 2012

Strålande dag

Vaknar upp vid lunchtid efter en natt på jobbet.
Gick bättre än förväntat att hålla sig vaken.
Hände saker hela tiden så det hjälpte väl till.

Solen strålar ute och är sådär 7 plusgrader.
Längtar att få ta mig ut på promenad.
Men först smälta den mumsiga frukosten.
Älsklingen hade gjort fruktsallad igår så det fick bli en portion till frukost för mig.
Mackor med philadelphiaost och keso och kaffe på det.
Mycket bra start på denna dag!

Träningslinne och handskar så jag orkar lyfta lite mer

Blir nog ett litet pass på gymmet idag också.
Fick dessa fina träningsgrejer från mor och Gunder.
Eller jag valde men från dem!:)
Blir nog att inviga dem idag!










Ikväll blir det afterwork med Maria fast den enda som egentligen har jobbat idag är kärleken.
Blir lite mat, kanske två öl och sedan hem till soffan.
Ta det lugnt och lägga sig tidigt.
Jobbar imorgon igen. Lördag - tisdag den här gången.
Längtar till tisdag, då händer det grejer!
Håll gärna tummarna för mig vid kl: 15.00 så berättar jag på tisdag kväll vad det gäller!

Njut av livet mina vänner!
Det gör jag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar