fredag 23 mars 2012

Underbara vår!

Nu är verkligen våren här!
Strålande sol ute och en sprittande känsla inne!
Härligt benpass på gymmet, ojoj...kommer knappast kunna gå normalt imorgon!
Kul att träna med Maria också, då kan man snacka lite mellan övningarna.
Men inte för mycket såklart...har ju inte hur mycket tid som helst!:)

Ikväll blir det mys med kärleken!
Middag och bio är inplanerat.
Ska se Hugo Cabret i 3D.
Får se om det är något bra.
Kul att komma sig ut lite om inte annat.

Prata med min kära mor i telefon idag.
Nu börjar jag verkligen längta hem.
Tur det inte är länge kvar.
Den 2 april sätter jag fötterna på norrländsk mark igen, härligt!
Saknar er där uppe men det är skönt att det redan är vår här kan jag lova!
Hem till lite snö och slask...underbart!:)

Hoppas du njuter av livet lika mycket som jag!
Klyschigt men du har bara ett, ta väl hand om det!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar