söndag 4 mars 2012

120304

Jobb lördag kväll och idag var jag ensam sköterska på avdelningen.
Tur vi hade det rätt så lugnt i alla fall.
Rätt så trevlig helg på jobbet må jag säga.

Hann med lite godisätande igår när jag kom hem innan det var dags att sova.
Dock blev det sovmorgon lite väl länge så tröttheten hade lite svårt att infinna sig.
Somnade till slut och fick några timmar skönhetssömn ändå.

Efter jobbet blev det ett litet gym pass.
Promenerade till COOP för lite matinköp och fixade ett headset så jag kan komma igång med min kurs imorgon. Ska bli kul att se vad det blir av den kursen!
Alltid bra att lära sig saker tänker jag i alla fall!
Kanske inte passar in helt bra just nu men är en liten kurs så det ska nog gå fint.

Slöande i soffan ikväll blir skönt.
Bara ladda för jobb imorgon igen då.

Hoppas du haft en fin helg!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar