onsdag 1 juni 2011

Rondellen i skogen

Skogsrondellen
Tur det finns en rondell i Slottsskogen så det inte blir så mycket krockar mellan
galna cyklister, tokiga skateboardåkare, hurtiga löpare och stressade gångare!
Tycker det är en väldigt mysig och mycket fin plats.
Här går jag förbi varje dag när jag ska till jobbet och ibland när jag är ute och motionerar.

Ännu en kväll på schemat, börjar få in rutinerna nu vilket känns skönt.
Imorgon får jag som sagt träffa mor och Gunder, som jag längtat!
Ska bli härligt att krama om dem och hoppas på en skön helg med fint väder!
Sedan blir det bara bättre på lördag när Micke kommer också.
Den här helgen kan inte bli annat än bra!:D

Kramar

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en toppen helg med din familj:)

    Toppen att du har en blogg så att man kan ha lite koll på vad du har för dig, hur de ser ur och så ;)

    Hare gott så hörs vi

    Kramiz

    SvaraRadera