tisdag 31 maj 2011

Sälsafari...


Sälarna i Slottsskogen

Gårdagen bestod av en härlig morgonpromenad i Slottsskogen med sälsafari...!
Det var nära att jag gick vilse där i skogen men tog samma väg tillbaka
så det löste sig ändå.


Första jobbarkvällen med sjuksköterska Göran.
Gick riktigt bra, tur de har bra tålamod med mig!
Nu återstår två kvällar den här veckan och sedan kommer
först mor och Gunder på torsdag sedan Micke på lördag!
Oj, vad jag längtar!=D

Nu på morgonen tog jag mig ut på en liten löprunda för att starta igång kroppen!
Hur härligt väder som helst, varmt och soligt.
Kanske inte bästa springvädret men det gör inget.
Nu känns det att sommaren är nära!

Ska försöka passa på att vara ute så mycket jag kan nu innan kvällsjobb!

Morgongympa i polen

Önskar alla en härlig dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar