torsdag 19 maj 2011

Ostkroken...

Eller var det kanske Olskroken...?
Hur som helst tog jag mig en promenad här i området och hamnade på ett litet torg.
Hittade några fina affärer och fick med mig ett linne hem.
Alltid trevligt med lite nya kläder!

Hann även med en kaffe på Coffee N'Bakeshop och köpte
med mig smarriga mandelbiskotti hem som jag får smaska på ikväll!

Solen har kikat fram idag, riktigt härligt!
Satt mig en stund på balkongen när jag kom hem
men solen ville inte riktigt vara min vän och lysa hela tiden.
Blev lite kallt att sitta ute när det dessutom blåser,
men en liten stund är bättre än ingen stund tycker jag!

Balkonghäng
Börjar känna av alla nya intryck och den inte allt för bra sömnen.
Har vart rätt trött idag så blir nog en lugn kväll framför tv:n och kanske
bläddra lite i någon tidning.
Perfekt när man känner sig lite ensam










Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar