lördag 28 maj 2011

Linnélägenheten

Nu har jag packat in mig i den nya lägenheten.
Packat upp och handlat lite nödvändigheter.
Skönt att få tvätten gjord också.
Tror jag kommer trivas superbra här, är så himla fint och mysigt.
Både i lägenheten och området runt om.
Lägger in lite bilder från lägenheten.
Här är ett stort rum sedan är det separat kök och ett riktigt fint badrum!

Sovrum och bokhörna
Soffhäng och datorplats
Då det är så tråkigt väder kände jag inte för att gå och se mig om
så jag handlade och sedan hämtade jag med mig lite sushi hem!
Mumsigt och enkelt!
Håller tummarna för bättre väder imorgon så jag kan orientera mig i
mitt nya område.

Kvällen består av myshäng i soffan med lite glass,
lite plockande så jag får allt på plats och lite tvättning.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar