torsdag 26 maj 2011

Tröttis

Blev ett långt jobbarpass... känns som jag vart på jobbet från igår 13.30
till idag 15.30 men såklart har jag vart hemma och sovit mellan.

Hemfärden gick bra till en början men skulle prova på att kliva av spårvagnen
på en annan hållplats och då gick det sådär kan man väl säga.
Hittade som tur var en snäll Göteborgare som styrde mig åt rätt håll!:)

Många nya intryck på jobbet idag igen, första dagen med sjuksköterskan.
Känns att de va länge sedan jag läste anatomi alltså...men bara plugga på
och suga åt sig allt som slängs på en!

Har vart en lång dag idag...
Skulle fixa lite med min nya hyresvärd direkt efter jobbet men det blev uppskjutet
så jag åkte först hem, var hemma en timme och sedan åkte jag iväg igen.
Tog 20 minuter att fixa det och sedan var jag inte tillbaka hemma igen förrän 1,5 timmar.
Sen middag och kroppen är slut men bara en dag kvar denna veckan så får jag
ledigt två dagar! Då är det i för sig flytt som gäller men får i alla fall sova ordentligt!

Fick en kommentar idag om att jag var så blå under ögonen...
Det är jag alltid sa jag men sen när jag kollade så var jag helt galet blå.
Då har det gått lite för långt... men det tar på att lära sig massa och
sova för få timmar men snart blir det bättre!
Bara ta nya tag och ladda om!

Tack alla ni fina människor som ger mig energi!
Det gör så stor skillnad!

Kramas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar