fredag 27 maj 2011

Nu är det slut på veckan...

Äntligen helg!
Känns skönt att få vara ledig en helg efter att man faktiskt jobbat!
Har ju vart ledig ett tag nu och känner att jag inte uppskattat helgen riktigt.
Men nu blir det njuta av!:P

En tidig kväll igår gav mig energin tillbaka!
Har vart en väldigt bra dag idag jobbmässigt och att solen lyser
när man slutar gör inte saken sämre.
Lär mig fortfarande massor med saker hela tiden och märker att
jag nu kan en del också vilket känns skönt. Då funkar det som det ska!

Tänkte ta mig ut på en energipromenad innan middagen så jag inte
somnar efter en tugga.

Saknar min familj idag då de ska ha middagsmys hemma och jag kan inte vara med.
Föreslog att jag kunde hänge med via skype men fick ett gapskratt i örat...
Jaja, det är väl sånt man får ta när man sticker hemifrån!:P

På återseende...
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar