tisdag 17 maj 2011

Tidig morgon

Dagen började med en promenad kvart över sex på morgonen.
Tänkte passa på att gå med Anne-Marie så jag får lite koll på läget.
Blev en härlig promenad, lagom varmt men fick oss en liten regndusch.

Då jag inte hunnit med att sova alla mina timmar (första natten på nytt ställe)
så passade jag på att ta en powernap efter frukost.
Sedan bar det iväg mot centrum.
Turligt nog skulle Eddie iväg samtidigt så jag fick skjuts ner till Avenyn.
Blev en rätt bra promenad under dagen också.
Ner för Avenyn, genom Nordstan och runt lite här och där.
Åt mig god sushi till lunch och tog en liten kaffe på det.

Sen bar det av till Linné för att kolla in mitt framtida boende och träffa Linnéa
som bor där nu. Fick en bra känsla direkt jag klev av spårvagnen.
Linné är ett väldigt mysigt område med en massa vackra hus och trevliga restauranger.
Linnéa var väldigt trevlig också.
Hon visade mig lägenheten och berättade hur saker fungerar.
Tror jag kommer trivas superbra i min nya lägenhet!

Spårvagnarna är inte alltid så lätta att förstå sig på dock men det kommer väl med tiden.
Har inte åkt fel än i alla fall!
Nu får jag se vad kvällen har att erbjuda!

Goa Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar