måndag 16 maj 2011

Framme

Sådär, då var jag framme i Göteborg!
Växlande molnighet och blåst, det är väl bara vänja sig!;)
Har kommit fram dit jag ska bo och hunnit packa upp lite.
Blir bara två veckor här innan jag flyttar vidare till en egen lägenhet.
Trivs än så länge och de jag bor hos verkar vara härliga människor!

Packningen gick ju bra, 32 kg kom jag upp i, maxgräns för övervikt!
Men men, det är inte det lättaste att packa lätt inför tre månader.
Tur jag får besök snart så får de ta med allt jag glömt!;)

Känns skönt att vara framme men samtidigt en underlig känsla av att
nu är det här jag ska vara för ett tag framöver och ingen vet egentligen
hur länge det blir...
Ska bli en spännande tid framöver må jag säga!

Uppdaterar med lite bilder senare!
Nu ska jag undersöka området lite och se vart jag hamnat!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar