torsdag 19 maj 2011

Familjen Åslund

Igår kväll blev en väldigt trevlig kväll hemma hos familjen Åslund!
Åkte dit med bussen vid 16-tiden, fick lite husesyn och sedan blev jag bjuden på middag.
Härligt goda kycklingklubbor med ris, mozarellasallad och sås.
Sedan fick man got kaffe, hemmagjord Café au lait.
Vissa har de bra alltså! Tack för en mysig kväll!

Elsa och jag
Anna och Ida
Hemfärden blev lite läskig då jag fick panikhoppa på en buss och sedan höll
jag inte på att hitta vart jag skulle hoppa på nästa.
Men med lite hjälp av min kära Micke så löste sig det också.
Tog mig hem och sedan var sängen min bästa vän.

Tänkte skippa morgonprommen i morse men jag tog mig upp och iväg ut.
Kändes skönt att få det gjort ändå!
Planen för resten av dagen är typ inga planer.
Får se vart jag hamnar och vad jag orkar ta mig för.
Skönt med en slappardag hemma också.

Ta hand om er där ute!
Kramar

1 kommentar:

  1. Här ska jag med spänning följa dig!! Så kul!! Puss

    SvaraRadera