tisdag 24 maj 2011

En tisdag

Ännu en bra inskolningsdag på ÖNH!
Huvudvärken har gett med sig lite och kroppen är inte lika sliten.
De största intrycken har lagts sig för nu men kommer säkert fler,
det är jag helt klart beredd på.
Imorgon är första kvällen så lite nya rutiner att lära in.

Idag var kroppen så pigg att jag tog mig ut på en löprunda.
Vädret har vart rätt knasigt idag men när jag kom hem kikade solen fram lite.
Tog på mig joggingdressen, tog hissen ner till bottenvåningen (bor på 8:de) och
möts då av ett kraftigt regn. Men inget kunde stoppa mina pigga ben idag!;)
Gav mig ut i regnet och virrade omkring lite här och där, mer eller mindre
kända platser i området. Som tur var gav regnet med sig efter en kort stund.
Riktigt skön luft att andas in är i alla fall säkert!
Kan inte låta bli att känna sig stolt!

Vilka fina vänner jag har alltså!
Har haft härliga telefonsamtal med både Carro och Stina idag.
Skönt när man känner att de genuint vill kolla läget och höra
vad som händer och hur man mår!
Ni betyder mycket i mitt liv ska ni veta!<3


Kramar

3 kommentarer:

  1. DU betyder massor i mitt, jätte kul att prata med dig idag! :)

    SvaraRadera
  2. Åååh telefonsamtalet med mig då!? :P

    SvaraRadera
  3. Min kära Mikael! Du har en speciell plats i mitt hjärta, en såndär som biter sig fast och du vet hur mycket jag Älskar dig! Tänkte du skulle tycka det va töntigt att skriva sånt på bloggen ju!;) Puss

    SvaraRadera