lördag 14 maj 2011

Just idag

Torsdag 12:e maj
  
"Just idag är jag stark 
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida"

Vilken underbar dag det är! Idag har jag fått ett underbart besked
som jag väntat på i över en månad och nu är det klart.
Jag har vart hos mor och Gunder, ätit lunch och fixat håret på mor.
Dagen blir ju inte sämre av att det är sol ute och den fick jag njuta
lite extra av med en kaffe i hand och min Carro brevid! Plus är också
att hon haft en kanondag. Älskar dessa dagar!
 
Blev lite solning på balkongen hos mor också  

 
 
Som avslutning på den underbara dagen blev det en härligt lång middag
på Allstar med kärleken!
Förrätt, huvudrätt och efterrätt, hela kittet, och gott var de!
Efter middagen blev det soffmys.
Bäst att ta vara på alla mysstunder man får innan det är dags att åka.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar