fredag 17 juni 2011

Brännbollsvärk

Tänk så många muskler vi har i kroppen som inte används så ofta...!?
Det känner jag extra väl idag...träningsvärk lite överallt!
Svingarmen är lite öm, benen är inte van den här typen av start och stopp
men turligt nog så vann vi i alla fall.
Då gör det inte lika mycket ändå!

Tråkigt väder ute med småregn...ger inte direkt extra energi.
Förmiddagen får bestå av datahäng och lite soffmys innan dags för kvällsjobb.
Har hällt upp en kopp med blåbärste så nu ska jag bara njuta lite...
Önskar er alla en skön start på helgen!

Kom på nu någonting som hände förra helgen som jag glömt skriva om.
Jag stod och väntade på spårvagnen tidigt på söndagsmorgonen när en
kille kom fram mot mig. Han slängde fram handen och hälsa...
"Jag är gay!"
"Okej, va trevligt..." sa jag
Han höll kvar mig i handen och fick ett stort leende på läpparna.
Gick sin väg och sa,
"Jag har sagt det!!"
"Grattis!" sa jag då.
Vad svarar man på detta egentligen?
Han luktade även rätt bra med alkohol också så han var nog på väg hem
efter kvällens bravader. Han kanske övade på att "komma ut" för främlingar
eller så hade han precis insett det.
Intressant start på min annars så tråkiga söndagsmorgon...


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar