torsdag 16 juni 2011

Brännboll och grill

Ikväll har vi haft samkväm med jobbet!
Mycket trevlig kväll som började med valfri middag då vissa
grillade, andra åt hemma och vissa tog med sig färdig mat.
Kvällen innehöll även lite alkohol för vissa och även mig...
Känns att det var ett tag sedan jag drack..tål verkligen ingenting längre.
Efter en öl så känner jag redan av det, billigt men inte så spännande!

När alla hade fått i sig lite mat och vilat en liten stund så var det brännboll på gång!
Kom inte ihåg senast jag spelade men har alltid tyckt det är roligt så bara köra igång.
Reglerna var väl sådär tydliga som vanligt men mitt lag vann i alla fall...
Inte så väldigt oväntat såklart men ville ändå förtydliga det!:)

Känns väldigt skönt att träffa arbetskollegorna utanför avdelningen också.
Även om inte alla kunde vara med så känns det skönt att få hänga lite,
prata om vardagliga saker och inte behöva prata så mycket om jobbet.
Det uppskattas väldigt mycket från min sida om inte annat, speciellt nu i början.
Hoppas vi hinner med lite mer sånt under sommaren!:)
Tack för en härlig kväll!

På återseende!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar