lördag 11 juni 2011

Svenska jordgubbar

Igår åt jag årets första svenska jordgubbar...Mums!:)


Tyvärr satt jag hemma i soffan, ensam och inget strålande väder ute..
men det smakade i alla fall bra.
Är inte alls avis på mina vänner i norr som har grillfest här och där,
steker i solen, umgås och dricker vin...
Nej nej, jag är så glad att jag får sitta i min soffa och vänta på nästa jobbpass..
Inte är jag bitter!;)
Tur jag har trevliga arbetskamrater ändå...och ett trevligt jobb för den delen!

Har bokat biljetter till Stockholm på midsommar också, ska bli trevligt!
Var ett tag sedan jag träffade familjerna Bauer nu!

Nu är det dags att sova igen inför tidigt morgonpass imorgon...
Tiden verkligen springer iväg från mig, men lite skönt är det ändå!

Ta hand om varandra där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar