onsdag 8 juni 2011

Kärlekshelg

Nu var det ett tag sedan jag skrev...ber om ursäkt för det!
Orsaken är att jag inte haft tid därför att jag spenderar några
Underbara dagar med min kära!

En liten minisemester med fokus på kärlek och Göteborg!
Lördagen började med god lunch i Eriksberg med mor och Gunder.
Kvällen fortsatte i matens tecken med middag på Targaz och sedan
drog vi vidare till Liseberg för att röra om i maggropen lite!
Några berg- och dalbanor blev det, däribland Balder!
Härlig upplevelse med vind i håret och sug i magen!
Fick med oss ett "åk-kort" därifrån också, alltid lika vackert!


Under söndagen åkte mor och Gunder hem så jag och Micke fick
fortsätta vår lilla semester på egen hand!
Blev lite fika och safari i Slottsskogen, båttur genom Göteborg med Paddan,
strosande längs gator och torg. Vi hann med lite shopping, lite mer safari, Bio och såklart en massa mys med god mat och ett härligt väder på det!

Utsiktstornet
Fika under shopping...
..så man orkar med













Kan inte annat än beskriva denna helg som Underbar!
Synd den inte kan vara för evigt bara!
Igår åkte min kära tillbaka hem och jag blev kvar här själv.
En liten tår i ögat blev det allt.
Tur han lämnade en låt han spelat in åt mig...
Tack babe, nu har jag något att lyssna på när jag saknar dig lite extra!<3

Paddantur

 Saknar dig redan!<3

Liten sammanfattning av de senaste dagarna!
Svårt att beskriva allt men som ni kanske förstår har den vart superbra!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar