måndag 20 juni 2011

Nöjd

Första dagen på egna ben och de gick fint!
Lite knasig dag i allmänhet på jobbet så var inte ensam om
att känna mig förvirrad...
Gick ändå bättre än vad jag hade väntat mig.
Mycket tack vare mina fina arbetskollegor som är så snälla!
Nu är det bara fortsätta såhär så ska det nog bli en bra sommar!

Efter jobbet blev det en fika med Helena!
Mycket trevligt återseende måste jag säga.
Tog en macka och kaffe på Condeco...
Kan inte rekommendera surdegsbrödet med cheddar...
mest en stor brödbit med lite, lite ost mellan.
Vi hade det så trevligt att vi redan bokat in en ny fikadejt!
Känns kul att lära känna henne igen, var ju rätt många år sedan vi
faktiskt umgicks! Men nu ska det bli ändring på det.

Känner mig rätt nöjd med tillvaron faktiskt.
Livet rullar på med jobb och lite trevligheter utimellan.
Snart får jag träffa min käresta igen också och vara lite ledig!

"Äkta vänskap bygger på samma synsätt - åsikten att våra liv på något sätt är bättre för att vissa människor finns där"

Kramar till er som förtjänar det!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar