torsdag 23 juni 2011

Skärpning!

Börjar bli lite glest mellan inläggen nu märker jag.
Inte bra det men har vart en såndär konstig jobbvecka.
Varannan dag och kväll på jobbet så blir det inte så mycket tid över till fritiden!

Jobbandet rullar på och det känns skönt att få jobba på egen hand.
Även om det fortfarande finns tusen frågor varje dag så lär jag mig i alla fall något!
Hade en ledig kväll igår och funderade på att ta ett glas vin och ladda inför midsommar...
Blev istället en joggingtur i det fina vädret och en smarrig kvällsmacka med brieost!
Vinet får vänta till imorgon... Tre lediga dagar!
Ska bli riktigt skönt! Sen får jag träffa älsklingen också vilket gör det hela än mer härligt!
Åker tidigt imorgon till Arlanda för att sedan åka taxi till Vallentuna och efter det en bilfärd
med Linda och Andreas till stugan i Norrtälje!
Sedan är det bara svida om och njuta av ledighet och midsommarfirande!
Lär nog inte bli så bra uppdatering under helgen men ska försöka få med mig
massa bilder hem så jag kan visa sen!:)

Hoppas alla får en härlig Midsommarafton med god mat och fint sällskap!:)
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar