fredag 25 maj 2012

Veckoslut

Sista dagen på utbildningen är avklarad.
Hade en grymt bra föreläsning om hjärta och kärl. Lite sjukdom och sedan hur man läser EKG och vad det viktigaste är man ska titta på. Känns riktigt bra nu och mycket som fallit på plats!

Utbildningen avslutades med after work och nästan alla hängde på.
Kul att hänga lite utanför jobb och utbildningssal.

Ska jobba mitt första pass på riktigt imorgon.
Det behövdes extra personal och jag tänkte varför inte.
Ett dygn blev det och när jag började tänka efter så blev det lite jobbigare.
Lördag dygn en lönehelg...som första pass. Kanske inte mitt bästa val men det ska nog gå bra ändå. Får jobba med Patrik som jag gick inskolningen med så känns toppen.

Vila ikväll och hoppas på en lång natts sömn. Laddar med Let's Dance och snacks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar