tisdag 29 maj 2012

1 år i Göteborg

Nu har jag bott lite drygt ett år i Göteborg!
Flyttade ner den 18:e maj 2011 och började jobba den 23:e maj på Öron.
Tiden har verkligen sprungit förbi!
På ett sätt känns det som jag precis kom hit samtidigt som det ibland känns som jag bott här länge.
Har hunnit hända så mycket!

Jag trivs grymt bra och tänkte nog bli kvar här ett tag.
Har träffat en massa trevliga människor och känner att det kommer bli en del fler trevligt
folk att lära känna i sommar!
Har hittat en trevlig kör så jag får sjunga varje vecka vilket gör mig glad.
Det är så roligt och en massa trevligt folk där också.

Har hunnit skaffa nytt jobb.
Har idag avslutat sista utbildningsdagen.
Två dagar körutbildning nu senast och det gick fint.
På måndag gäller det på riktigt, då är det schema-start!
Längtar att få köra igång på riktigt.
Trivs verkligen superbra och det är ett roligt jobb.
I alla fall än så länge!

Ett fotbolls-lag har jag gått med i.
Tyvärr har våren varit rätt fullbokad så har inte haft möjlighet att spela ännu.
Imorgon blir det dock match.
Känns lite nervöst då det var typ 10 år sedan jag spelade.
Men det ska nog gå fint ändå.
Kan säker tillföra något till laget!
Ska bli grymt kul i alla fall att få komma igång!

Svårt att summera ett helt år men det har i alla fall vart ett bra år!
Är mycket nöjd med mina beslut för ett år sedan och ångrar inget.
Då får man väl ändå vara nöjd tycker jag!

Bara hoppas på att fortsatta år blir lika bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar