torsdag 3 maj 2012

Vaka av...

Övertid på jobbet, igen!
Kommer bli stenrik under sommaren om det ska fortsätta såhär.
Känns ju superbra!
Sista inplanerade medåkningspasset avklarat alltså.
Nu ska jag klara mig själv där bak i bilen.
Tyvärr fick jag inte åka sista passet med de vanliga då
Patrik fick flytta till en annan station.
Men Peter hade jag med mig så det gick ju fint.

Hade bakat en kladdkaka som ingen hann smaka på så får
göra ett nytt försök under sommaren och se om det finns tid att äta kaka då.
Den blev i alla fall mumsig.
Tog en bit efter frukost/lunch.
Blir så snurrig när man jobbar natt och ska vaka av.
Men nu är jag sådär skönt seg i huvudet.
Har legat ute i solen en stund och bara njutit.
Blir nog att vila lite innan kören ikväll.
Annars blir det svårt att hänga med tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar