måndag 7 maj 2012

Utbildningsdag

Första utbildningsdagen avklarad.
Gick mest igenom saker som jag sett och lärt mig under inskolningen.
Blir två fullspäckade utbildningsveckor tror jag helt klart.
Mycket som ska gås igenom och inte allt helt lätt.
Innan onsdag ska jag ha gjort ett test via nätet och innan fredag ska nästa test vara klart.
Minst ett till test vecka 21 och sedan ett slutprov på fredagen v 21.
Men nog blir det bra!
Känns alltid lite extra läskigt med prov.
Det är ändå saker jag måste kunna så bara lära sig!

Hemtenta på nutritionskursen pågår nu också.
Den ska vara inne på onsdag och nästa vecka har vi muntlig tentamen.
Mycket att stå i just nu med andra ord.

Snart bär det av till gymmet och lyfta bort lite stress hade jag tänkt.
Får se om det går som jag vill.
Fortfarande träningsvärk i benen efter i lördags.
Rätt skön känsla ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar