måndag 14 maj 2012

120514

Sex maskiner tvätt är avklart...
Sista hänger på tork och jag hoppas de hinner torka innan kl 12 så
vi slipper ha kläder i Hela lägenheten.
Gillar inte att vara utan torktumlare.
Allt tar så mycket längre tid!
Men men, det går ju ändå.
Kläderna blir rena och det är väl huvudsaken.

Ledig idag annars.
Försöker få tag på lönekontoret så jag kan få ett tjänstgöringsintyg,..
Det verkar då väldigt svårt att få tag på rätt person.
Har försökt ringa i två veckor nu men antingen svarar han inte eller är på lunch.
Blivit kopplad till några andra som antingen inte har med saken att göra eller inte svarar.
Ja, inte lätt i alla fall.

Ikväll har jag muntlig tenta på nutritionskursen.
Känns lite läskigt måste jag säga...är inte så säker på att min skriftliga tenta blev så bra.
Det är den vi ska motivera och sedan blir det några frågor från de tidigare fallen.
Får helt enkelt se vad det blir riktigt.

Packa måste jag också göra.
Packning är inte min favoritsyssla och gör gärna andra saker så fort jag får chansen.
Måste nästan bli idag då jag har inskolning imorgon 07-18 och sedan måste jag ju hinna sova också.
Ska träffas kl: 7.15 på Landvetter på onsdag så upp tidigt som attan!

Ser fram emot en till inskolningsdag imorgon.
Alltid kul att få åka med och se.
Kanske blir min sista...får väl se!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar