onsdag 23 maj 2012

Utbildningsvecka

Under veckan som gått har solen lyst fullt ut.
Strålande väder alla dagar hittills!
Tror det ska fortsätta såhär veckan ut, hoppas på det om inte annat!

Utbildningsvecka med ambulansen den här veckan.
Har hunnit med barnsjukdomar, livräddande åtgärder på barn och
barn A-HLR.

I måndags tog jag mig en löptur.
Det kom lite småregn och åska på kvällen.
Passade på att ta mig ut då, är typ enda gången jag kan andas riktigt bra.
Värmen höll i sig och när regnet slutade blev det bara kvavt och varmt.
Tur min runda ute nästan var slut då.

Ikväll har jag hängt med Johanna.
En skön kväll ute vid kajen och bara njutit av solen.
Tagit en glass och snackat en massa.
Var ett tag sedan vi träffades nu igen...

Imorgon väntar mer utbildning.
Medicinskt ansvarig och ledningsansvarig ska vi få lära oss.
Känns sådär småläskigt när man vet att man ska ha dessa ansvar där ute.
Men det är bara köra och suga åt sig informationen så går det väl lite lättare i alla fall.

Älsklingen har åkt till Stockholm för familjehäng och konsert.
Lite dålig planering då jag var borta förra helgen och han borta den här helgen.
Vi hinner inte bli less på varandra i alla fall.
Tidig kväll ikväll är väl lika bra.
Händer inte så mycket spännande här hemma.

Imorgon blir det fullt ös med utbildning och sedan årsmöte med kören.
Hoppas jag hinner med en liten stund i solen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar