måndag 14 maj 2012

Seg fixardag

Sådär, då fick jag tag på människan som ska ordna ett tjänstgöringsintyg åt mig.
Skickas så snart det går sa han.
Det tackar jag för!
Får ordna med alla papper när jag kommer hem.
Vänliga Louise ska hjälpa mig med kopieringen och verifiering av alla viktiga papper.
Mycket som ska skrivas på där.

Trotsade regnet och tog cykeln till Backaplan.
Ett vitt linne stod på listan att fixa inför Tallin.
Nu ska väl ändå allt vara ordnat.
Bara hålla tummarna att jag har allt det viktiga nu så löser sig resten!

Slöheten har sitt grepp om mig.
Är inte gjord för att gå hemma...blir så lat och trött.
Inte blir det bättre av att det regnar och är grått ute...
Har visserligen tvättat och lagat mat men känns sådär segt allting.
Skönt att få jobba lite imorgon och sedan lite semester till.
Man ska väl inte slita ut sig i onödan!

Har fixat alla kompetenskort inför jobbet också.
Känns ju kanon!
Bara fortsätta plugga in behandlingsriktlinjerna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar