tisdag 8 maj 2012

Löpning och snickers

Har vart ute på en liten löp-tur.
Kändes riktigt lätt idag.
5 km blev idag och det är jag helt klart nöjd med.
Det gör lite ont i smalbenen, misstänker benhinnorna.
Får ta det lite lugnt så det inte blir bestående.

Firade rundan med en snickersglass som älsklingen hade köpt hem idag.
Farligt att handla innan maten alltså!
Men gott var det!

Har fixat vita byxor inför körresan också.
Nu är det bara vita skor och vitt linne som fattas.
Det är svårt att hitta några skor som jag kan använda sen.
Har bara haft ett par vita skor och de köpte jag till studenten!
Undrar om det duger med vita converse...får kolla upp det!
Sedan att jag inte vet riktigt vad jag ska ha med mig är ett senare problem.
Är ju ändå en vecka innan jag ska åka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar