onsdag 30 maj 2012

Uppladdning för fotboll

Ledig dag = morgonpromenad!
Alltid skönt att starta dagen men lite motion.
Så blev det även imorse efter en skön sovmorgon.

Efter dusch och frukost tog jag mig en sväng till stan.
En hel del som följde med mig hem och de är ju alltid kul!
Benskydd och sockar till kvällen match.
En söt kjol till sommarens bravader.
Lite smått och gott från Body Shop där jag till och med fick tre gåvor på köpet.
Inte illa det inte!

Nu är det bara slappa som gäller fram till matchen
Är sjukt nervös och bara hålla tummarna att jag slipper ringa mina nya kollegor.
Har hört att korpen-fotboll kan bli lite farligt!
Men 2x20 minuter ska jag väl kunna hålla ut tycker jag.

Sedan får man väl åka hem och kolla Sverige-Island på tv.
Kanske kan få lära sig några tips därifrån!

Håll tummarna för BK Läderkulan!
Matchstart kl: 18.15 på Heden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar