fredag 7 december 2012

Vinter-fredag!

Fina, fina vinterdag!
Solen skiner och kylan är påtaglig.
Först en promenad efter frukost.
En lite längre med en bra bok i öronen.
Sedan en lite kortare för ett viktigt ärende.

Sista julkonserten idag men jag ska inte vara med..
Tanken var att jag skulle till Malmö idag med Maria men då gick sångaren och bröt foten.
Inställd konsert och vi blev kvar i Göteborg.
Funderade på att vara med på julkonserten då när jag ändå är här...
Meen, då kom förkylningen och bet sig fast i min hals.
Ingen konsert men julstämning ska jag få ändå tänkte jag.
Julmiddag med mina gamla kollegor från Lundby!
Ska bli väldigt trevligt att träffa dem igen!
Knytkalas och mitt bidrag ska bli sill.
Svårt att beräkna sillbitar till 14 personer...
Hoppas det räcker det jag köpt med mig nu bara.

Imorgon är det jobb.
Lundby för första gången sedan i september...nervöst!!
Men ser verkligen fram emot det!

Bra start på en fin helg!
Kan ju inte bara lägga sig ned och dö för att man är lite snuvig.

Hoppas du får en fin start på helgen!
Varma vinterkramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar