söndag 16 december 2012

Lördag-söndag

Tenta igår på morgonen i Borås.
Massor med snö som fallit under natten så bilfärden blev lite slirig men Heidi körde bra så det kändes tryggt! Tentan kändes rätt bra så nu är det bara vänta på resultatet.

Ikea en sväng med Maria.
Blev lite shopping men inte så fasligt mycket. Fick med mig bara sånt som jag faktiskt behöver!
I alla fall nästan!

Packat det mesta igår.
Massor med kläder har jag insåg jag. 5 Ikea-påsar och en resväska...
Ska få nån mer låda idag och packa det sista.
Tänk vad mycket man kan samla på sig på så kort tid...

En natt på barn avklarad precis.
Länge sedan sist nu...
Gick fint.
Satt min första bebisnål på en 2,5 kilos bebis! På första försöket!
Känner mig rätt stolt kan jag lova!
Nu hem och sova innan det är dags för flytt!
Ska bli toppen att få flytta nu.

Fin tredje advent där ute!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar