tisdag 4 december 2012

Kass i kroppen....

Sjukling...
Tycker inte om att känna mig kass.
Kom helt plötsligt på sista föreläsningen idag.
Skakade i hela kroppen och kände mig bara konstig.
Har fortsatt att eskalera sedan jag kom hem...
Ont i hela kroppen och illamående.
Vadan detta...jag har ingen lust att vara sjuk nu heller!

Fryser och direkt jag rör mig känns det som jag ska kräkas...
Fy, fy, fy...
Hoppas det går över snart.
Hade de vart vinterkräken borde det ha visat sig lite mer nu så
ta i trä men det är nog inte det i alla fall...

Aja, kroppens sätt att säga till mig att ta det lite lugnt kanske.
Hemma från jobbet inatt också..inte bra.
Men en tidig kväll och en lång natts sömn så kanske jag mår lite bättre imorrn.
Det är min plan i alla fall...
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar