fredag 14 december 2012

121214

Full pott på sista trauma-tentan!
Gött, lite stolt måste jag säga!
Första gången i mitt liv med alla rätt på salstenta tror jag bestämt!

Nyss hemkommen efter en trevlig middag med Anna!
Lite försenat födelsedagsfirande för födelsedagsbarnet.
God mat och mumsig saffransglass till efterrätt!
Ett glas vin på det och sedan en lite runda i den julprydda staden.

Tidig kväll då jag har tenta imorrn.
Kanske ska stärka mig lite till med ett litet glas wiskey tro!?
Får väl se om den saken...

Imorrn är det fullt ös med tenta, IKEA med Maria och sedan nattjobb.
Som tur är håller förkylningen på att gå över vilket verkligen är på tiden.
Köpte med mig lite vitamintillskott att fylla på lagren lite med så
kanske jag slipper bli sjuk igen...i alla fall i år!
Har ju vart en höst fylld av seglivade förkylningar så nu får det vara nog!

Tack för mig och håll tummarna imorrn runt 09.30... det lär behövas!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar