måndag 31 december 2012

Frisk...men sjuk..

Gårdagen var helt klart bättre än lördagen trotts en vaknatt med magkramp och idag mår jag prima.
Tyvärr får jag ändå inte jobba då jag måste vara hemma 48 timmar efter...
Inget nyårsfirande blir det heller..
Ingen som vill umgås med nån som haft magsjuka nyss.
Vilket är helt förståeligt! =)

Igår kom min underbara Anna förbi med blåbärssoppa, fil, loka och två tidningar.
Hon är väl för fin ändå!
Så glad att jag har dig!! <3

Regnet öser ner så känns rätt okej att ligga inne och slappa hela dagarna.
Kanske är lite bra med återhämtning för mig ändå...
Fast det är sjukt tråkigt!

Bra diet inför det nya året!
Ut med det gamla och in med det nya som man brukar säga!

Ska dock avsluta året med nån god hämtmat tänker jag mig.
Orken att laga lite fancy-mat till bara mig finns inte riktigt.
Får ta igen det dubbelt nästa år helt enkelt!

Hoppas du får ett bättre avslut på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar