torsdag 13 december 2012

Lucia...

...och inte en endaste lussekatt!
Vad är det som händer!?
Åt i för sig julbord på skolan idag så alltid nåt!

Haft skola hela dagen.
Övning på sjukvårdsledning med praktiskt och skriftlig examination, och jag blev godkänd.
Snart kommer ett certifikat hem i brevlådan som bevis på detta.
Det är ju toppen!
Tentan jag skrev i tisdags är rättad och jag blev godkänd!
Perfekt!!

Packningen har fortsatt här hemma hela kvällen.
Nu är det inte mycket kvar.
Några små pinaler och så mitt "mat-förråd" då såklart.

Pluggandet för lördagens tentor har väl gått sådär om jag ska vara ärlig.
Men det ska nog lösa sig ändå tänker jag.
Har ju hunnit läsa en del sedan förra gången i alla fall.
Bara tuta och köra!

Heldag imorgon med föreläsning.
Stroke och obstretik ska gås igenom.
Sedan blir det mys med Anna på kvällen!
Så sällan vi hinner träffas nu för tiden och snart flyttar hon...
Tråkigt tycker jag!
Men men, sånt är livet.
Får åka till Skövde och hälsa på istället då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar