onsdag 19 december 2012

121219

Har idag städat lite i gamla lägenheten.
Inte mycket kvar nu...
Bara det värsta...köket!
Men det tar vi på lördag.
Med lite vin i kroppen så ska det nog gå fint!

Maria och hennes pappa var här en sväng på kaffe och lussekatt!
De hjälpte mig hem med sista sakerna och cykeln.
Mycket skönt att inte ha kvar några saker alls på gamla stället.

Snart börjar det galna jobbschemat...
Njuter så länge lugnet ligger över mig.
Skola med praktiska övningar imorgon och föreläsning på fredag.
Sedan är det inte mycket lugn och ro som kommer råda...
Sådär 60 timmar per vecka under jul och nyår blir det väl...
Känns härligt!

Känns som det är något jag glömt att göra...
Var länge sedan det var så här lugnt måste jag säga.
Men tror inte det är något viktigt i alla fall, hoppas jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar