måndag 19 augusti 2013

Vilodag

En välbehövlig ledig dag efter att ha jobbat ca 60 timmar förra veckan.
Inte mycket vila direkt så passar på att hänga i soffan och bara slappa idag.
Fortfarande inte bra i halsen så springa är väl ingen bra idé även om jag gärna hade velat...

Imorgon är det återigen jobb 3 pass i rad...bara kämpa på!
Tur att man gillar sitt jobb i alla fall och har en bra kollega för tillfället.
Bara två pass kvar på Lundby sedan blir det att byta till Vassen tillsvidare (om jag får som jag vill).
Det känns riktigt bra även om jag trivts bra på Lundby så blir de nu lite närmare till jobbet och förhoppningsvis lite bättre schema.
Sommaren har gått så sjukt fort alltså...
Har inte riktigt hängt med men det går väl fort när man har roligt sägs det så det stämmer i alla fall den här gången!

Har fått en gammal tv som jag nu ska slötitta på och bara hämta energi.
Tack till M:s föräldrar som levererade den hit...mycket tacksam!
Hösten är räddad kan man säga och så har jag M:s favoritkanal så han va rätt nöjd också.

En bra start på ny vecka brukar leda till en bra fortsättning så hoppas på det!
Önskar dig en härlig vecka också!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar