tisdag 6 augusti 2013

Löpning!

Sådär, nu har jag gjort det.
Anmält mig till mitt livs första lopp!
Midnattsloppet som går av stapeln den 24/8 kl: 21.40.
Känns spännande och roligt!
Anmälde mig lite sent så fanns inga platser kvar i min tänkta grupp men nu får jag köra stenhårt så jag inte sinkar dem i den här gruppen!
Bara tuta och köra!
Har fått några kilometer i benen nu och det känns riktigt bra!
Personbästa på milen ligger än så länge på 58,27 men bättre ska de bli hade jag tänkt mig!




Nu är min främsta oro uppladdning inför loppet...
Hur gör man?
Någon som har nåt bra tips inför lopp som startar på kvällen?
Och hur gör man om man blir kissnödig under loppet?
Stora bekymmer som ni förstår!

Ikväll blev det en runda på 8 km.
Inte helt på topp känner jag men det går väl upp och ner det också.
Hinner ju med några rundor till innan det är dags så det ska nog lösa sig.
Hejja gärna, även om det är på avstånd! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar