tisdag 13 augusti 2013

130813

Det där med att bli frisk funkar sådär...
Fortfarande irriterande ont i halsen och lite hosta.
Vill bara bli frisk nu så jag kan träna och vara lite pigg!!!

Kanske inte min bästa plan att jobba extra en dag den här veckan också men men...nu blev det som det blev så det får funka!
Ledig idag i alla fall och börjar inte förrän kl 18 imorrn så känner på mig att det blir en rejäl sovmorgon imorrn!

Idag roar jag mig med att tvätta.
Alldeles för länge sedan nu så garderoben i princip ekar...
Det tar sån tid bara men skönt när det är klart.
Har i alla fall en myskväll med M att se fram emot!

Haft bra kollegor de här sista passen också.
Att sluta kl 02 på natten ute på Hisingen är ingen hit.
Inte kul alls att cykla hem speciellt när det regnar.
Som tur va hade jag snälla kollegor som körde mig hem.
Grymt schysst!!

Händer inte så mycket annat spännande för närvarande.
Har i alla fall bestämt mig för att ta en paus från kören i höst.
Blev lite mycket sista året så tror jag behöver en lite lugnare höst så får man se sen.
Fokusera på jobb och träning är min plan.

Ser faktiskt fram emot hösten.
Även om sommaren är underbar och det har verkligen vart en härlig sommar så längtar jag till mysiga mörka kvällar under filten med en kopp te, varma tröjor och tända ljus!
Så hösten jag välkomnar dig med öppna armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar