måndag 26 augusti 2013

Midnattslopp och namngivning

Sprang i lördags Midnattsloppet!
Tog mig runt på 58:17 och känner mig riktigt nöjd!
Under timmen var målet.
Hade nog kunnat pressa lite mer om de inte var för mitt onda knä.
Fick ont vid 4,5 km och sedan gick de aldrig över men ville inte stanna ändå.
Måste ju ta mig runt på mitt första lopp!
Fick med mig en medalj och ett ont knä från loppet!

Efter loppet mötte vi upp några från jobbet och tog en öl!
Måste ju fylla på depåerna lite sådär efter man har sprungit!
Blev väldigt sent med tanke på att vi inte kom ut förrän vid 1-tiden.
En öl räckte sedan va det hem att sova.

Nöjda tjejer efter loppet!

I söndags var det namngivningsceremoni för Sixten!
Mycket fin ceremoni och sedan lunch och tårta på det.
Fick träffa en massa släkt också.
Känner sig alltid lite bortkommen på den här typen av tillställningar när man inte känner så många.
Men de var väldigt trevligt och underbart väder!


Godingen Sixten

Fin och mumsig tårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar