fredag 9 augusti 2013

Sjuk?!

Marcus har vart förkyld nu över en vecka och jag har klarat mig...
Trodde jag tills idag i alla fall.
Vaknar med ont i halsen och hosta.
Hoppas bara det är nå tillfälligt för detta är inte bra för min träning.
Vågar ju inte ut och springa med halsont i fall det skulle bli värre.
Men en snabb sjuktid på sådär 2 dagar kan funka så jag hinner komma ikapp till loppet.
Hatar när man planerat in en massa träning och så kommer sjukdomen smygande.
Var samma hela förra hösten så hoppas inte det blir lika många sjukdagar som då i alla fall.

Så, då fick jag beklaga mig lite där och så ber jag om en tumme att vi båda blir friska snart då.
Helst nu! 

Inatt blir det gästspel på öron igen.
Ska bli skoj!
Som alltid hoppas jag det är någon kändis som jobbar.
Annars går det säkert bra ändå.
Brukar ju vara bra folk som är där så får man lära känna någon ny kanske.
En lagom lugn natt hade vart att föredra också!

Hoppas din helg blir fin och fri från sjukdom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar