tisdag 9 juli 2013

V. 27

Väl hemma i Gbg blev det en lugn kväll och uppladdning inför söndagens långpass på jobbet.
Och vilket pass det blev också....helt sjukt. Lunch vid 17-tiden...
Då är man inte på topp kan jag lova men de gick, det är ju bara att göra helt enkelt.




Annars under veckan har jag lunchat med Linda!
Trevligt som vanligt!
Sedan gick vi på myrorna och jag fyndade en skinjacka!
Har letat skinjacka hur länge som helt och nu hittade jag en äntligen!





Lugn vecka i övrigt med jobb och vardagslunk...
Och ett löppass med några övningar i utegymet.
Sjuk träningsvärk i triceps som vägrar ge med sig....pinsamt!


I fredags blev det myskväll med M.
Sushi och lite vin sådär som fredagsmys.



I lördags var det dags för festligheter!
M:s sista dag som 29 firades med öl och häng i slottsskogen.
Och så en födelsedagscigarr såklart!!
Blev en riktigt trevlig kväll och jag fick träffa hans vänner vilket va kul också!
De blev sent och söndagen va sådär att vakna upp till men de gick över rätt fort för min del i alla fall!

Lyxliraren 
Födelsedagen spenderades med M:s familj med grillning vid Härlanda tjärn och jordgubbar med glass!
Alltid lite nervöst att träffa dem för första gången men de va så snälla så det var inga problem.

Inte helt peppad på nattjobb men det fick gå...
Nu är två nätter avklarade och det är ledig dag imorrn.
Får se vad man hittar på för bus då! :)

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar