fredag 5 juli 2013

Älskade Norrland!

En veckas ledighet och jag väljer att kalla det semester, de känns helt enkelt lite bättre så!
Veckan efter midsommar spenderades i Norrland med mina fina!

Först en fika hos Henke och Tess då jag landade i Umeå med flyget.
Sen bar det av hemåt Skellefteå för middag och en lugn kväll.
Veckan började med fint väder och ett lugn som la sig över mig.
Pysslat och träffa mina nära och kära!

Gubbarna på gården täljde lite väderpinnar:

Under
produktion


Färdiga

Efterlängtad surströmming!

Mums!!!

 Fint väder så det gäller att passa på att sola!

Soldäck ;)
Picknick med Stina och doppar tårna i älven!

Stadsfesten!
Passande nog var det Stadsfesten när jag var hemma.
Torsdagen gick vi dit och käkade och lyssnade på Kodjo.
Han är för rolig alltså!!


En del av gänget
Fredagen hade jag inte tänkt gå in men kände att det är lika bra att passa på när man är hemma.
Hängde med gänget på förfest och sen drog jag med in.
Riktigt rolig kväll som avslutades med bad i älven...Kallt!!
Hemma vid kl 4 på morgonen och jag skulle upp igen vid kl 8 för att åka iväg tillbaka till gbg.
Lite trött men de gick ändå!


Älskade Stina!!
Rockar till Håkan Hellström
Tack för underbara kvällar gänget!
Tack Norrland för denna gång!
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar